ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ .

ΣΧΟΛΙΟ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ.

Andre Alaman Vassilis Papadopoulos Βασίλειε μου , δεν χρειάζεται συγνώμη !!! Μας δίνεις την χαρά της αναμοχλεύσεως της μνήμης μας !!! Είτε ευχάριστες , ειτε δυσάρεστες μνήμες , σου δίνουν ζωή καθώς γυρνάς τον χρόνο πίσω και η καταιγίδα των συναισθημάτων κατακλύζει το είναι σου !!! Και αυτήν την κατάσταση την ζούμε εξ αιτίας σου !!! Διέθεσες και διαθέτεις χρόνο και χρήμα , για να μας δώσεις το έδαφος στο οποίο περπατώντας συναντιόμαστε , θυμόμαστε , αγαπιόμαστε , συνδεόμαστε , συμπληρώνουμε γενικά το ψηφιδωτό που έμεινε στα αζήτητα , ξεθώριασε , σκούριασε , σκονίστηκε , με καινούργιες γυαλιστερές ψηφίδες !!!! Αισθάνομαι τυχερός που βρήκα αυτό που εσύ έφτιαξες και είμαι ευτυχισμένος που μέσα εδώ ξαναβρήκα αρκετά κομμάτια της ζωής μου που δεν θα τα έβρισκα αν δεν ήσουν εσύ !!!!

03 Απριλίου 2025

( 4862 )



 Η άδεια κυκλοφορίας ποδηλάτου του ΛΑΖΑΡΟΥ ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΥ με ημερομηνία έκδοσης 31 Δεκεμβρίου 1958.
Το ποδήλατο στις δεκαετίες του 1950 και 1960 ήταν ένα από τα πιο σημαντικά μέσα μετακίνησης στην Ελλάδα, ιδιαίτερα για όσους δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουν αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα. Ήταν ένα προσιτό, πρακτικό και αξιόπιστο μέσο μεταφοράς, το οποίο χρησιμοποιούσαν τόσο οι εργαζόμενοι για να πηγαίνουν στη δουλειά τους όσο και οι μαθητές ή οι έμποροι για τις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Εκείνη την εποχή, η κατοχή ποδηλάτου δεν ήταν τόσο απλή όσο σήμερα. Για να μπορεί κάποιος να έχει και να κυκλοφορεί με ποδήλατο, χρειαζόταν ειδική άδεια από την αστυνομία. Επιπλέον, κάθε ποδήλατο έφερε αριθμό κυκλοφορίας, ο οποίος ήταν τοποθετημένος σε μεταλλική πινακίδα στο πίσω φτερό, παρόμοια με τις πινακίδες των μηχανοκίνητων οχημάτων.

Η ασφάλεια ήταν επίσης σημαντική, γι’ αυτό και τα ποδήλατα ήταν εξοπλισμένα με δυναμό, μια μικρή γεννήτρια που παρήγαγε ρεύμα μέσω της περιστροφής των τροχών. Έτσι, τη νύχτα ο ποδηλάτης μπορούσε να φωτίζει τον δρόμο μπροστά του με φανάρι, ενώ υπήρχε και φως στο πίσω μέρος του ποδηλάτου για να είναι ορατός από τα υπόλοιπα οχήματα.

Το ποδήλατο εκείνης της εποχής δεν ήταν απλώς ένα μέσο μεταφοράς, αλλά ένα απαραίτητο εργαλείο της καθημερινότητας, ειδικά σε μια Ελλάδα όπου οι δρόμοι δεν ήταν πάντα φιλικοί για αυτοκίνητα και τα μέσα μαζικής μεταφοράς ήταν περιορισμένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου