ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ .

ΣΧΟΛΙΟ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ.

Andre Alaman Vassilis Papadopoulos Βασίλειε μου , δεν χρειάζεται συγνώμη !!! Μας δίνεις την χαρά της αναμοχλεύσεως της μνήμης μας !!! Είτε ευχάριστες , ειτε δυσάρεστες μνήμες , σου δίνουν ζωή καθώς γυρνάς τον χρόνο πίσω και η καταιγίδα των συναισθημάτων κατακλύζει το είναι σου !!! Και αυτήν την κατάσταση την ζούμε εξ αιτίας σου !!! Διέθεσες και διαθέτεις χρόνο και χρήμα , για να μας δώσεις το έδαφος στο οποίο περπατώντας συναντιόμαστε , θυμόμαστε , αγαπιόμαστε , συνδεόμαστε , συμπληρώνουμε γενικά το ψηφιδωτό που έμεινε στα αζήτητα , ξεθώριασε , σκούριασε , σκονίστηκε , με καινούργιες γυαλιστερές ψηφίδες !!!! Αισθάνομαι τυχερός που βρήκα αυτό που εσύ έφτιαξες και είμαι ευτυχισμένος που μέσα εδώ ξαναβρήκα αρκετά κομμάτια της ζωής μου που δεν θα τα έβρισκα αν δεν ήσουν εσύ !!!!

08 Σεπτεμβρίου 2024

( 4732 )


 Έχω ξεπεράσει κατά πολύ τις 5000 φωτογραφίες που έχω στο αρχείο μου. Πολλές με μεγάλη αξία για την ομάδα μας, άλλες ίσως όχι. Σας ευχαριστώ όλους σας για την εμπιστοσύνη.

Θα ήθελα όμως να πω ιδιαίτερα ένα ευχαριστώ στον Κυριακίδη Νικόλαο ( Δασκαλάρας ) που μου εμπιστεύτηκε το δικό του αρχείο.
Ένα αρχείο με φωτογραφίες αλλά και πολλά αρνητικά φίλμ στα οποία έχει ''αιχμαλωτίσει'' το 1988 σπίτια και αυλές της Κρύας Βρύσης. Κατοικίες όπως αυτή της φωτογραφίας, που έχουν χτιστεί πριν το 1951 όπως μου είπε. Λοιπόν αυτά τα αρνητικά φιλμ τα έχω εμφανίσει και έχω περισσότερες από 140 φωτογραφίες με τα σπίτια τις εποχής εκείνης. Ίσως να υπάρχει και το δικό σου πατρικό που έχει γκρεμιστεί και πήρε την θέση του ένα νέο, μοντέρνο. Θα μπορούσε να γίνει και ένα βιβλίο φωτογραφιών ίσως.
Στην φωτογραφία το καφενείο του ΣΩΤΗΡΙΑΔΗ ΙΩΑΝΝΗ ΄΄ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ '' στην οδό Παπαναστασίου και Καπετάν Άγρα γωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου